Har sätt säsong 1 och 2 men inte 3 än. Få kolla på den när jag skaffar netflix igen. Men det är verkligen en sevärd serie för dem som gillar äventyr, fantasi och Geralt. Den är spännande och det händer mycket i serien hela tiden och fighting scenerna här väldigt bra gjorda. Sen är det som sagt ett bra plus att Geralt är något fruktansvärt härlig. Jag får helt klart prova spela spelet någon dag!
Jag har spelat en del Witcher 3, dock ett tag sedan nu. Bra grafik och härlig story. Jag har dock inte kollat på serien på netflix ännu, men det kommer självklart hamna på sommar listan. Vad tycker du om själva storyn hittills i seren? jag gillar den väldigt mycket i spelet.
Jag tycker att de gör storyn bra i serien utan att det blir för maffigt och svår att hänga med. Den är spännande och ganska svår att förutse i min mening. Kan knappt vänta tills jag kan kolla på den senaste säsong för att se vad som händer. Jag har även hört att det ska komma flera säsonger, tyvärr så blir det inte samma huvudskådespelare.
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Admins of The Witcher
Gruppadministratörer
Är du inte registrerad ännu?
Registrera dig idag & börja spela med oss i spel-lirarna.
Respektera andra människor & följ våra regler , så är du välkommen att registrera dig hos oss & spela på våra spelservrar. Posta gärna något i våra forum & bli en aktiv medlem där med.